Inviterer på kake (og kanskje en liten sang…♫)!

«Cake, Cake, Cake», CC-lisensiert på Flickr av  The Futuristics

I dag må jeg rett og slett invitere på et stykke bløtkake – og den som er invitert må være deg; du som er innom bloggen og leser (og av og til kommenterer), du som gir meg gode tips og anbefaler nettsider via Twitter og alle dere andre som jeg møter på min vei. Hvorfor? Jo, fordi dere inspirerer meg til å skrive blogginnlegg – og i dag har jeg fått en stor oppmuntring i forhold til å skrive videre.

For ikke så lenge siden registrerte jeg at Ingunn skrev at hun skulle være med på å kåre årets skoleblogg, og så tenkte jeg ikke mer over det – det eneste jeg tenkte på var at det var mange gode kandidater, det vet jeg jo som leser mange av skolebloggene som ligger der ute…..i dag fikk jeg plutselig en gratulerer-melding på Twitter, og jeg ble litt forbauset. Hva var det jeg skulle gratuleres med? Ikke fyller jeg år ennå heller (selv om det ikke er så veldig lenge til – jeg tenkte egentlig at man hadde sendt til feil person).

Etter å ha prøvd å få tak i sammenhengen viste det seg at i denne kåringen hadde jeg fått flest stemmer – og Ingunn inviterte meg på  på kaffe og kakesin hjemmeside (og har skrevet rosende ord *rødmer* – og det var jo en lekker sjokoladekake, fikk helt vann i munnen). Selv om deltakerantall var lite og kåringen litt uhøytidlig vil jeg bare si til alle at jeg setter umåtelig stor pris på tittelen «Årets skoleblogg» – tusen takk til alle dere som har hjulpet meg underveis, og velbekomme!

3 kommentarer

  1. Gratulerar så mykje! Vel fortjent! Du anar ikkje alle tipsa eg har fanga opp fra deg ;-D

  2. Takk for det – og så er det så hyggelig med slike oppmuntringer 🙂

Legg igjen et svar