Modul 2: Refleksjon – organisere undervisningen

I denne modulen har du blitt introdusert for noen alternative måter å organisere undervisningen på. Hvilke fordeler og ulemper ser du ved;

  • å flippe undervisningen (flipped classroom, omvendt undervisning)
  • undervise i blokker/bolker (samle alle timer i et fag på en bestemt dag)
  • dele opp pensum i enheter, slik at elevene kan jobbe i ulike deler av pensum
  • undervise i tema framfor fag (tverrfaglig, prosjektbasert)

Er det noen av forslagene som appellerer til deg? Hvorfor?

Skriv korte kommentarer i diskusjonsfeltet under.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


%d bloggers like this: