Produksjonen går for fullt!

Skoleåret skal snart starte opp igjen, men her har det vært full fart i hele sommer. Mest spennende er Munin Samfunnsfag, som nå nærmer seg første utgave. Det kommer mer informasjon om dette ganske snart.

Noe annet jeg holder på med er IKTMOOC på HIØ, og det har vært revidering av innhold for å gjøre det enda bedre enn det har vært. Jeg lærer stadig nye ting når jeg arbeider med slike saker – og det seneste jeg har produsert har vært i verktøyet PowToon (i gratisversjonen).

Ellers er det ny runde med kompetanseheving barnehage til høsten, og noen andre bestillinger som ligger i loopen. Neste uke blir det Drammen, Oslo, Halden og Vikersund som står på reiseruta. Mye spennende saker som bare venter på å starte opp, og det blir godt å komme i gang igjen. Gleder meg!

Legg igjen en kommentar

