12 minutter du ikke vil angre på [video]

Jeg ser jevnlig på videoer på Ted.com – og dette var en virkelig skatt, i alle fall syntes jeg det. Den passet veldig godt inn i temaer jeg lager oppgaver på nå om dagen – og jeg ble sittende helt oppslukt gjennom denne korte videoen. Jeg tror den vil være veldig fin for elever å se, og å tenke gjennom hva de hører. Jeg har egentlig laget en embed med norsk undertekst, så jeg skjønner ikke hvorfor den ikke vises her – men den finnes altså på norsk – kanskje du må se den på Ted for at det skal virke (https://www.ted.com/talks/shane_koyczan_to_this_day_for_the_bullied_and_beautiful#t-49557)

Legg igjen en kommentar

