#NKUL – klar for foredrag

Da nærmer NKUL seg med stormskritt, og jeg sitter og arbeider med mitt foredrag på torsdagen (Helthetlig planlegging av digital undervisning – A til Å). Jeg håper at jeg kan inspirere de som kommer – og kanskje gi noen gode tips underveis.

Jeg sitter også og tenker på foredrag til TeachMeet, og selv om man aldri vet om man skal opp på scenen eller ikke må man jo være forberedt. I år håper jeg mange har meldt inn foredrag, da er loddtrekningen mer spennende.

Gleder meg ellers til å møte nye og gamle kjente, og jeg regner med å se de aller første allerede tirsdag kveld når jeg ankommer bartebyen.

For øvrig har jeg nok på meg «Munin-hatten» mye av tiden – dette er jo av de ting jeg jobber mest med om dagen,  i kombinasjon med dybdelæringskonsepter. Framover blir det mye spennende arbeid her som skal utføres.

Ellers har jeg den siste tiden holdt på med kompetanseheving på både skole og barnehage, og det er alltid kjekt arbeid. De 50 barnehagene som var med i kompetansehevingsprosjekt i regi av Høgskolen i Østfold kombinert med samlinger med meg er straks klar for eksamen, og jeg har også mye godt arbeid foran meg i forhold til å gå gjennom innleveringer fra studentene som tar IKTpedMOOC fra samme høyskole. Revidering av IKTMOOC står også på timeplanen i nær framtid. Litt oppfølging av skoler blir det også, men fram til ferien blir det ganske mye roligere enn det har vært på det jeg kan huske.

Dagene flyr derfor om dagen, og timene blir ikke mange nok for alt man har lyst til å gjøre – men jeg prøver å få gjort en ting om gangen så løser det seg nok.

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s