Jeg går nye veier

Jeg har bestemt meg for å gå litt nye veier, eller i alle fall snu litt om på det jeg jobber med. I praksis betyr det at jeg skal arbeide med et nytt produkt som heter Muninbuzz – som er en gratis skoleavis. Den inneholder aktuelle artikler, og med tilhørende oppgaver. Det betyr at jeg ikke lenger kommer til å skrive oppgaver for nyhetssendingen til TV2 Skole. I tillegg skal jeg arbeide med å tilrettelegge noe av innholdet til Conexus sin dybdelæringsmodul, Engage – og hvor mye blir basert på innholdet fra skoleavisa. Jeg har stor tro på at læringsanalyse kommer til å bli stort framover. Det er derfor veldig spennende oppgaver, og jeg gleder meg til å ta fatt. Jeg håper dere finner skoleavisa interessant og ser gjerne at dere kommer med innspill.

Ellers har jeg som vanlig opplæring, foredrag og opplæring innenfor skoleutvikling og implementering av teknologi – og skal også holde tak i en del av de andre prosjektene jeg har holdt på med og som ruller videre. Det skjer mye i mange skoler/kommuner om dagen, og det er gledelig å se.

One comment

  1. Hei Eva. Jeg ønsker deg lykke til med nye oppgaver 👍Heldigvis er fu i skolesektoren så da ses vi sikkert jevnlig? Læringsanalyse og adaptiv læring kommer til å vokse!

    Sendt fra min mobil telefon. Sven Olaf Brekke Rektor Odda ungdomsskole Twitter @svenolafbrekke 97558475 «Du blir ikke dårligere av å gjøre andre god»

Legg igjen en kommentar

