IKTstrategi for grunnskolen – innspill

I dag er jeg i Oslo for å være med på innspillsmøte til IKTstrategi for grunnopplæringen. Jeg tar med meg en del tanker og ideer, og har fått gode innspill fra andre – og alt har jeg samlet i et dokument. Siden jeg mener at en IKTstrategi må gjelde både de som er i skolen i dag, og de som skal ut i skolen, har jeg også lagt inn en skisse på hva som kan være innhold (i forhold til IKT) i den kommende femårige lærerutdanningen. Jeg har også et ønske om å få inn flere fagovergripende temaer i forhold til dybdelæring – og noen forslag til hvordan det kan se ut ligger bakerst i dokumentet.

Dokumentet finner dere som slideshare under, og det kan også lastes ned her: innspill-til-iktstrategi-for-grunnskolen.

One comment

Legg igjen en kommentar

