Liten statusoppdatering

Tiden flyr, og det er nok å gjøre – så jeg tenkte jeg skulle oppdatere litt om hva jeg driver med og hva planene er framover.

  • Jeg skriver fortsatt oppgaver for TV2 Skole, og her har jeg også begynt på oppgaver til læremiddel i samfunnsfag – historie, i tillegg til ukesendingene. Det er alltid artig å skrive oppgaver, selv om det er krevende å ha innlevering av oppgavesett hver eneste fredag.
  • Denne uka starter jeg hos TV2 Skole før jeg setter kursen mot Bodø – og der er det nettskolelærere jeg skal ha kurs for, og kurset blir om bruk av OneNote.
  • OneNote har jeg mye på om dagen – denne runden startet med Fredrikstad, nå Bodø – og så skal jeg faktisk ha kurs for alle lærerne i Luster kommune nå i april og mai.
  • Luster kommune skal jeg for øvrig jobbe mye for kommende skoleår, med blant annet implementering av Office365 og drift av ikt-nettverket.
  • Jeg leker meg mye med programmering om dagen – fordi jeg er involvert hos flere av de som skal satse på programmering valgfag for ungdomstrinn til høsten.
  • NKUL har jeg selvfølgelig meldt meg på. Der har jeg på meg TV2 Skole-hatten noe av tiden, og skal nok kanskje bidra på leverandørpresentasjonen de har. Ellers har jeg meldt inn foredrag til TeachMeet – selv om jeg ikke helt hva jeg skal snakke om ennå, men jeg har noen ideer.

Jeg kommer tilbake med mer når jeg får litt pusterom, men dette er i alle fall nærmeste måned i grove trekk.

 

2 comments

  1. Salangen kommune skal også over på Office365 ila våren 😃 Hva er honoraret for å komme og holde et kurs? 😃

  2. Kommer helt an på hva dere vil ha – men vi kommer nok alltid til enighet 🙂
    Bare slå på tråden (99451147) eller send meg en epost på Evabra@online.no – så kan vi ta en prat om hva dere trenger og hva jeg kan tilby

Legg igjen en kommentar

