Slik ser vi på skolen vår

Teksten i denne presentasjonen har jeg publisert tidligere, men hadde likevel lyst til å vise den igjen – både fordi jeg synes det er noe å tenke over og fordi den viser ny funksjonalitet i PowerPoint. Vanligvis legger jeg på plass og tilpasser bilder selv, men med valget utformingsideer (under fanen utforming) blir design foreslått for meg. Det gjør at man kan få et ganske profesjonelt resultat automatisk. Denne presentasjonen er også en del av et pågående prosjekt jeg jobber med for meg selv – og henger sammen med noen andre presentasjoner rundt skoleutvikling og profesjonalitet.

For ordens skyld; jeg lager slike presentasjoner ikke med tanke på at de skal vises fram på skjerm – disse er ment for lesing ute. Jeg lager dem likevel i Powerpoint framfor å lage et dokument. Derfor er det mer tekst på slidene enn om jeg skulle brukt dem som støtte på et foredrag.

Legg igjen en kommentar

