IKTplan i praksis og MOOC

Jeg tror faktisk ikke jeg har vist dere denne videoen tidligere, men i forbindelse med at jeg jobber med MOOC’et så kom jeg på denne – og tenker at den er verdt å få med seg. For å holde dere orientert om MOOC’et jeg har nevnt tidligere har jeg laget en egen fane på toppen merket MOOC – og der legger jeg fortløpende ut sider etter hvert som jeg fullfører skrivearbeidet. Det kan fortsatt skje endringer, men hvis noen vil lese og kommentere ville det være hyggelig. Jeg er åpen for endringer og innspill 🙂

Legg igjen en kommentar

