Selvskryt skal man høre på – det kommer fra hjertet

I dag blir det selvskryt. Jeg har nemlig fått en epost fra Slideshare som forteller meg noe hyggelig – jeg ligger i topp 5% av sette presentasjoner, og det er jo hyggelig – og en av de som er sett mye handler om tanker om en ny skolereform. Jeg setter den derfor inn igjen, men den må sees i sammenheng med andre ting jeg skrev rundt temaet – og den kom som en følge av Ludvigsenutvalgets NOU om elevens læring i framtidens skole.

Slideshare

4 comments

  1. Slik går det når man er flink til å dele! Tenk om alle var like flinke til å dele kunnskap som deg, Eva! Det hadde vært noe!

    Hilsen Erik i Snow Castle

  2. Takk for at du deler! Jeg leser innlegga dine med interesse! Enig mht entreprenørskap, som bare MÅ jo bare bli viktigere og viktigere! Bør inn i skolen i mye større grad enn det er i dag.

  3. Tusen takk for hyggelig kommentar – alltid hyggelig å høre fra lesere av bloggen. Det gir motivasjon til å fortsette skrivingen 🙂

Legg igjen en kommentar

