Nytt år og nye muligheter

Da er vi allerede ferdig med første arbeidsuke dette året, og jeg har allerede vært ute på tur (og i tillegg hatt en utforkjøring) og feiret rund dag (så nå er middelhøyden i alle fall nådd). Håper alle har det bra og er i full gang, og at alle har fått en fin start på det nye året.

Noen av de tingene jeg skal jobbe med framover er;
– implementering av IKTplan i enkelte kommuner
– utarbeidelse av program for heving av egenkompetanse hos lærer
– grunnlagsdokument for 1:1 med hovedvekt på BYOD
– oppfølging av digital satsing i enkeltskoler, kommuner og fylkeskommuner
– ferdigstille bok om den femte basiskompetansen (noe jeg skulle fått ferdigstilt for lenge siden, men som ar måttet vike for andre oppdrag)
– oppgaveproduksjon for TV2 Skole (begynner å nærme meg 5 år her med oppgavelaging)

Det er foreløpig ikke altfor mange reisedager satt inn i kalenderen, men det fylles fort. Denne uka har jeg fått 9 bestillinger til nå, så det kan se ut som om det begynner å røre på seg igjen. Jeg vet også at det blir videreføring av en del ting som ble startet i fjor, så det blir nok hektisk i år også – men moro at det skjer ting! Jeg føler virkelig at det rører seg en del steder.

Jeg skal derimot ikke til Bett i år (tror jeg) – i år må jeg nok prioritere litt andre ting, men jeg skal på NKUL. Ellers er det litt ulike konferanser og samlinger som ligger mer og mindre fastspikret i kalenderen, så jeg får se hva det ender opp i. Forhåpentligvis blir det tid til blogginnlegg framover.

Legg igjen en kommentar

