Snakke slik at folk vil lytte

Jevnlig sjekker jeg innom ted.com for å bli inspirert, og det er mange gode foredrag å velge blant. Siden jeg ofte står og snakker i forsamlinger prøver man alltid å bli bedre, og jeg har hatt mange gode samtaler og diskusjoner rundt akkurat dette temaet. Jeg ble derfor veldig glad når jeg så dette foredraget på ted – vel verdt å se på for alle – enten man pleier å stå på scenen, i klasserommet, møterommet eller rett og slett bare i den daglige samtalen. Husk også at det er stor forskjell på å høre og å lytte – just sayin’

Legg igjen en kommentar

