Grovskisse implementering

Etter et møte på en skole for kort tid tilbake har jeg arbeidet videre med implementeringstanker, og legger her ut en kort gjennomgang av hva jeg tenker (derav noen referanser til 5. juni i presentasjonen). Skolen har i tillegg ganske mange ressurser tilgjengelig gjennom en OneNote-blokk jeg har laget som gir støtte til de ulike delene i planen – i tillegg til noen inspirasjonsider med tanker om undervisning. Jo mer jeg jobber videre med dette, jo mer ser jeg at god planlegging er mer enn halve jobben. Jeg håper at gjennom å planlegge godt så skal vi unngå at dette blir et blaff og at det heller blir en del av en større omlegging. Planen bygger mye på «21 steps to 21 Century Learning» og «Innovative Schools Toolkit» – i tillegg til generelle tanker om endring og prosjektledelse.

Legg igjen en kommentar

