Strekke seg ut

Det har vært hektiske uker, men nå nærmer det seg roligere tider (tror jeg). De siste ukene har jeg vært i Bodø, på Sunnmøre, i Trondheim og på Steinkjer – jeg har også vært i Oslo og hatt oppdrag i Sogndal. Neste uke er det NKUL (etter to hektiske dager i Tønsberg/Nøtterøy), og jeg har to sesjoner der (apper – lek eller læring, iktplan) + meldt inn foredrag til Teachmeet på kvelden.

NKUL er alltid artig, kanskje mest fordi det er mange kjente tilstede – så jeg gleder meg veldig. Minner om ildsjelnettverk på torsdag – utfyllende info kommer om dette. På onsdagen har jeg to sesjoner jeg skal delta på, og den første er med min gode venn Lage. Vi skal snakke om app’er – lek eller læring? Vi har fått mange påmeldinger til denne sesjonen og har fått beskjed om at vi er tildelt R1 – et av de store auditoriene. Moro 🙂 I forbindelse med planleggingen av sesjonen spurte Lage meg hvordan vi skulle strekke vårt foredrag ut lenger enn de tilmålte 45 minutter – og nå har vi en plan (som delvis er satt i verk). Noe vi forsøker er å vekke noe interesse gjennom noen utsagn som vi kommer med i forkant – så foredraget startet egentlig i går. Vi formidler gjennom QR-koder, og de som kommer på NKUL kan like gjerne laste ned en app for å lese av slike koder med en gang. Her er to av våre «teasere» til sesjonen – og kommer dere skal dere få svar:

hjerteNKUL NKUL sesjon teaser

Legg igjen en kommentar

