Skoleseminar i Larvik – og noen andre oppdateringer

Da var jeg tilbake etter en ferie i varmere strøk (les: Bahamas), og klar til dyst igjen. Det er ikke mange dagene jeg blir hjemme riktignok, allerede søndag reiser jeg til Barcelona hvor jeg skal delta på Microsofts Global Forum – og hvor jeg blir jobbende med innovativ skoleutvikling hele uken. Deretter går det slag i slag med kurs og foredrag rundt omkring i Norge; Bodø, Trondheim, Enebakk, Fredrikstad, Skarnes – for å nevne noen av de første som kommer opp. Jeg har en bok om digital kompetanse som skal ut, og arbeidet med IKTplan.no og TV2Skole fortsetter som vanlig. Flere seminarer med Atea er under planlegging, og her kan dere få et lite inntrykk av hva som skjedde i Larvik når vi hadde fagdag der – og ser det spennende ut så send meg en melding på epost (evabra@online.no) eller til @Evabra på Twitter så skal jeg videreformidle og sette dere i kontakt med rette vedkommende;

Legg igjen en kommentar

