Ny versjon av #iktplan ligger nå på nett (jippi)

19.02.14 at 15:48 2 kommentarer

Endelig! Den nye versjonen av IKTplan.no ligger ute, og jeg håper dere liker den. Vi har jobbet mye for å få ting på plass, og selv om det fortsatt mangler noen videoer (kommer i løpet av noen dager) og at lenkeraden som kan brukes til personlig tilpassing ikke vises (blir fikset),  valgte vi likevel å få den ut siden mange har etterspurt den (siden den ble lovet å komme i februar på konferansen vi hadde i november). Gi gjerne en tilbakemelding på hva dere synes etter å ha klikket litt rundt i den.

Selv om den nå legges ut er det jo ikke slik at den er «ferdig». Jeg regner med at det kommer forbedringer framover, men dette er en milepæl i arbeidet. Den er foreløpig på bokmål, men oversettelse til nynorsk er neste steg i arbeidet. Dessverre har jeg ikke fått på plass de automatiske småkursene jeg ønsket, men har forsøkt å løse det gjennom videoer, presentasjoner og tekst foreløpig – men glemt er det ikke.

Kommuner som ønsker å få en gjennomgang eller tips til hvordan planen kan implementeres kan kontakte Erik Westrum hos Senter for IKT i utdanningen (erik.westrum@iktsenteret.no).

Entry filed under: IKT i skolen. Tags: , , , , .

Før/ettertest regneark 4. trinn [iktplan] Skoleseminar i Larvik – og noen andre oppdateringer

2 kommentarer Add your own

  • 1. svenolafbrekke  |  19.02.14, kl. 23:32

    Grattis. Skal kikke nærmere på den i vinterferien

    Sendt fra min mobil telefon. Sven Olaf Brekke Rektor Odda ungdomsskole Twitter @svenolafbrekke 97558475

    > Den 19. feb. 2014 kl. 15:49 skrev «Eva 2.0» : > > >

  • 2. evabra  |  20.02.14, kl. 09:03

    Blir spennende å høre hva dere synes. Ha en god ferie.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Note to myself

Finn presentasjonene jeg bruker på slideshare

Sjekk ut ressursene jeg har laget på IKTplan.no

KONTAKTOPPLYSNINGER

Antall besøkende

  • 500,700 besøk

Siste innlegg

Skriv inn epostadresse for å få nye blogginnlegg rett i innboksen din

Bli med 313 andre følgere

Velkommen til Eva2.0

Takk for at du besøker siden, jeg setter pris på alle gjester. Hvis det er innlegg du liker godt (eller misliker) håper jeg du legger igjen en kommentar. Har du spørsmål kan du sende meg en epost, epost-adressen finner du på siden om denne bloggen. Blogginnlegg som jeg skriver på disse sidene gjenspeiler helt og holdent min private mening og mine private oppfatninger - og er ikke uttrykk for holdninger i forhold til prosjekter jeg arbeider med.

Jeg har gitt ut en bok sammen med Frode Kyrkjebø "IKT i Skulen - kva, kven, korleis og kvifor". Se fanen IKT-ferdigheter på toppen for mer informasjon.

I tillegg har jeg fått tittelen Årets Skoleblogg - denne setter jeg umåtelig stor pris på. Takker alle som bidrar med gode råd og tips til mine blogginnlegg :-)

TANKEKART DIGITALE FERDIGHETER PÅ HVILKE TRINN

Jeg er EvaBra på twitter :-)
Se også min reiseblogg.

Her finner du et tankekart med tips til hvor du kan søke hva

Skriv epostadresse under for å motta meldinger om nye blogginnlegg via epost (på den andre siden anbefaler jeg egentlig at du heller abonnerer via RSS-feed..se fanen IKT-ferdigheter på toppen og bla deg ned til Organisere ved hjelp av RSS)

Bli med 313 andre følgere

Creative Commons License
Dette verk av Eva Bratvold er lisensieret under enCreative CommonsNavngivelse-Ikkekommersiell-Del på samme vilkår 3.0 Norge lisens.

“If you want to build a ship, don’t drum up the men to gather wood, divide the work, and give orders. Instead, teach them to yearn for the vast and endless sea.” — Antoine de Saint-Exupéry


%d bloggers like this: