Flere presentasjoner til iktplan underveis..

Denne uka har jeg arbeidet et par dager med IKTplan.no sammen med Erik (som har begynt å jobbe hos IKT-senteret) – og noe av det vi har tenkt på er å lage noen enkle gjennomganger til de ulike «kompetansemålene» også her (slik jeg gjorde med digitaldømmekraft.no). Her er første utkast til presentasjon om nettlesere og søkefelt – dette er mål etter 2. trinn. Jeg vet ikke om jeg klarer å lage det stort enklere, men forutsetter her at lærer leser høyt for elevene. Innspill med forslag til forbedringer mottas gjerne. Powerpointen jeg har laget er animert, men slidesharen viser selvfølgelig ikke dette.

4 comments

  1. Dette er helt topp, du er rett og slett flink til å visualisere kompetansemålene. Det er kjekt å følge deg på nett (-:

Legg igjen en kommentar

