Kunnskap vs kompetanse [video]

Forrige dagen var jeg i Bærum, og som en liten oppvarming der tok jeg opp presentasjonen om dubridene i Dubristan som jeg viste under teachmeet på NKUL. Bærum kommune har en satsing på digital didaktikk, og tok opp presentasjonen på film – for å legge den ut på sin egen side, og slik ser den da ut (alltid litt annerledes å snakke til kamera enn å stå på scenen, men jeg håper dere får med dere essensen i tankegangen min likevel):

PS: presentasjonen som vises i videoen kan lastes ned som PowerPoint på denne lenka

Legg igjen en kommentar

