Lyst på foredrag?Gir bort! [#nkul13] RT gjerne

På NKUL13 i mai skal Erik (Westrum) og jeg ha en sesjon om Digital dømmekraft. Jeg har vært mye ute og snakket om det, spesielt på denne siden av nyttår, og tendensen ute er at man ønsker en hel dag – og fordelt på elever, lærere og foresatte. Det betyr en hektisk dag stort sett, men samtidig mulighet for å nå mange – jeg har hatt mellom 400 og 750 pr dag når jeg har hatt alle grupper. Litt om hvordan en slik dag er har jeg skrevet i dette blogginnlegget. Interessen ute har vært stor – og det er vi veldig glade for, for det er et viktig tema. Tilbakemeldingene har stort sett; «vi har fått mye å tenke på» og «trodde personvern, kildekritikk og opphavsrett skulle være kjedelig – men har kost meg slik». Hyggelig 🙂

Siden vi gjerne vil at så mange som mulig får en slik dag bestemte vi oss for at vi blant deltakerne på sesjonen skulle gi bort en slik foredragsdag gratis (ressursene er jo gratis tilgjengelig, men mange ønsker en kickoff). Kudos til Microsoft, som også synes at dette arbeidet er viktig, og som derfor har sponset reise for oss til den som blir trukket ut – resten av kostnaden tar vi selv.

Kunne dette være noe for deg? Bli med på sesjon. Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg utbytte!

Legg igjen en kommentar

