#NKUL nærmer seg

Tilbake i heimen etter noen hektiske dager østpå, og prøver å se litt framover. Denne uka har jeg vært hos forlaget, og bokproduksjonen min er i full gang (oppgaveorientert tilnærming til samfunnsfag på ungdomstrinn), jeg har hatt faglig og hyggelig samvær med likesinnede, jeg har vært på skolebesøk i Bærum og snakket om digital dømmekraft med både lærere og foreldre. Det er så hyggelig å være ute og treffe positive mennesker 🙂 Neste uke er det Vågå som står for tur, med to fulle dager hvor vi skal både jobbe med elever, lærere og foreldre. Det blir moro. Rett derifra til Nordfjord og snakke om både iktplan og digital dømmekraft. Nå om dagen sprer det seg som ild i tørt gress – det ser ut til at vi treffer noe der ute i kommune-Norge.


Nå er det faktisk ikke mer enn en måneds tid før NKUL skal gå av stabelen, og jeg gleder meg til å reise dit og møte gamle og nye kjente. Det blir også hyggelig å ha sesjon selv (om digital dømmekraft – det er noe av det jeg har mest etterspørsel etter nå om dagen). Og for å drive skamløs markedsføring så er det fortsatt ledige plasser på sesjonen vår – vi skal gjøre vårt beste for de som kommer 🙂

Noe annet som jeg gleder meg til der er TeachMeet, og dagens telefon med Trondheim fortalte meg at Byscenen begynner å bli ganske full! Fortsatt ledige plasser, men de som ønsker å være der bør nok sørge for å melde seg på snarest mulig. De som har noe på hjertet bør også få sendt over om de vil ha en mikro- eller nanopresentasjon – jeg skal sende min over i løpet av helga, og jeg kunne egentlig tenkt meg en mikro*nano i lengde 🙂 Mer informasjon om TeachMeet på denne lenka. Har du noe på hjertet så kan dette være anledningen du har ventet på!

Legg igjen en kommentar

