Change the World – or go home!

Hvorfor en slik dramatisk overskrift i dag? I dag reklamerer jeg  rett og slett for en konferanse i Østfold (Moss) i slutten av februar hvor jeg selv har foredrag – og skal snakke om både oppgavelaging, gratisprogrammer og digital dømmekraft. Selv gleder jeg meg til å høre på Håvard Tjora og hva han mener er viktig i skolen i dag, men her burde det være noe av interesse for både de som vil høre om pedagogikk og de som vil høre om teknikk.

Arrangørene ønsker at konferansen skal være praktisk og nyttig rettet, og jeg liker godt at ambisjonsnivået er høyt – slik overskriften tydelig gir uttrykk for. Mer informasjon om konferansen finner du på denne lenka.

Ellers er det mye digital dømmekraft om dagen, i forrige uke var det Medietilsynet på Safer Internet Day og en tur til Tromsø (både fagdag Tromsø kommune og skolebiblioteksutvikling med Universitetet i Agder) – denne uka blir det mer skolebiblioteksutvikling med samling på Gardermoen før turen går videre til Harstad og fagdag.

Og så måtte jeg le litt for meg selv når jeg fikk beskjeden under fra LinkedIn – jeg tror nok det mest tyder på at «endorse» ikke er så utbredt i Norge.

linkedin

Legg igjen en kommentar

