God jul til alle

Tiden går så altfor fort, og jammen kom ikke jula altfor raskt på meg dette året også. Men jul blir det vel likevel 🙂 Takk for alle gode innspill og hyggelig selskap gjennom året – og jeg håper jeg kan få hjelp neste år også, for jeg ser det begynner å fylles opp i timeplanen med ulike typer ting. Jeg skal blant annet skrive bok, lage oppgavesett for flere leverandører, og jeg skal ut og holde foredrag og kurs av ulike slag. Det blir mye moro og jeg gleder meg allerede.

julehilsen

Legg igjen en kommentar

