Prøvd presentasjonsvisning av tankekart [Creaza]

I dag har jeg laget et lite tankekart hvor jeg tok utgangspunkt i noen spørsmålseksempler jeg fant for voksenopplæring – og som jeg syntes var veldig gode. Presentasjonen kan dessverre ikke embeddes på bloggen fordi wordpress stripper en del kode, men kan sees på denne lenka. Jeg syntes dette var et godt alternativ til prezi, og man kan faktisk i de ulike nodene (emner og underemner) sette inn både video og bilder i tillegg til tekst. Det er noe jeg snart skal prøve – jeg har nemlig lyst til å lage en webquest på denne måten. Du kan selvfølgelig selv velge hvor mye som skal være med om gangen når du bestemmer hvordan presentasjonen skal se ut . Jeg valgte å ta alle spørsmål under hvert underemne denne gangen.

Legg igjen en kommentar

