Mer enn 10.000 views – digital dømmekraft

I en tid nå har jeg lagt ut presentasjoner på slideshare for det nye nettstedet digital dømmekraft, og bakgrunnen for det er at jeg synes det er en god ide at man kan se gjennom før man tar jobben med å laste ned ressurser – og jeg embedder derfor slideshare inn på nettsidene sammen med nedlastingsversjon i form av .pptx/.docx og pdf. Selv uten å ha markedsført at de ligger på slideshare (i noen vesentlig grad), viser det seg at mange ser på det som er lagt ut der. I tillegg ser jeg at vi nærmer oss 200 påmeldte på konferansen 28. november hvor vi skal snakke mest om iktplan.no og noe om digitaldommekraft.no – det sier meg at dette er noe som det er etterspørsel etter. Hyggelig å se at det man lager faktisk blir sett på 🙂

For ordens skyld; siden er ikke helt ferdig, men det er en god del å se på allerede – og – jeg kommer til å legge på videregående skole der også ganske snart.

2 comments

  1. Grattis flinke Eva!!

    Sendt fra Sven Olaf Brekke Rektor Odda ungdomsskole Twitter. @svenolafbrekke 97558475

    Den 18. nov. 2012 kl. 20:19 skrev «Eva 2.0» :

    > >

Legg igjen en kommentar

