Hjem-skole-samarbeid

Da jeg var på NKUL10 snakket jeg med Jostein S. Hoset, og han fortalte meg da om planene han hadde om å styrke hjem – skole -samarbeidet – han hadde lyst til å lage noe som rettet seg mot de foresatte. Jeg skrev da at det skulle bli spennende å følge med på utviklingen – og nå tenkte jeg tiden var inne til å si at det ser ut til å gå bra. Han har ulike tema hver uke – nå sist om foresattes holdninger og hva slags betydning det har for barnas læring. Jeg syntes at denne plakaten som jeg rett og slett har stjålet fra siste utgave kunne være fin å se for de som ikke abonnerer på Foreldrepulsen også (jeg regner med Jostein tilgir meg frekkheten).

Legg igjen en kommentar

