Litt om planer framover (mars)

Det er mye som skjer i skole-Norge, og så mange ting man gjerne skulle vært med på – men tid (og av og til penger) strekker ikke til. I disse dager har jeg litt pusterom (les hjemmekontor) slik at jeg kan planlegge og ferdigstille en del saker jeg jobber med. Men snart er det ut igjen på tur. Først går turen til Bergen og vurderingskonferanse med Utdanningsdirektoratet. Det gleder jeg meg til, jeg synes vurdering er et spennende område.

Deretter går turen til Oslo med noen møter, og en paneldebatt i regi av Senter for IKT i utdanningen – tema er klasseromsledelse i det digitale klasserommet. Dessverre kolliderer den med Dei Gode Døma, så der får jeg ikke anledning til å være med i år.

Uka etter blir det først en tur til Skien, og deretter rett videre til Stockholm – eller rettere sagt Väsby, med konferansen Så funkar det. Jeg synes de har et bredt og omfattende program – dere kan lese mer her (jeg har selv foredrag her så jeg er vel muligens litt partisk). Så er det å sette kurs hjem og da blir det OneNote-kurs med plan- og bygningsavdelingen hos fylkeskommunen. Fint at OneNote blir tatt i bruk av både ansatte og politikere, det liker jeg 🙂

Legg igjen en kommentar

