Så funkar det!

I mars skal jeg avgårde til Sverige på konferansen «Så funkar det» – og det gleder jeg meg til. Den foregår på Väsby Gymnasium utenfor Stockholm, og jeg har tidligere hatt gleden av å treffe rektor der. Skolen er nybygd og er ganske nyskapende, og det er alltid artig å ta en nærmere titt på. På konferansen skal jeg selv ha foredrag (SmartBruk med Outlook og OneNote) og workshop (Leap21-rammeverket), og jeg tror det blir mye annet spennende program også. Det er kanskje noen andre som skal dit også? Ville vært hyggelig med flere nordmenn 🙂

Legg igjen en kommentar

