#Bett2012 #tweetup

Da skal jeg snart sette kursen for London og Bett, jeg reiser allerede søndag fordi jeg skal være med på arrangement fra mandag morgen – og så går det slag i slag helt fram til jeg reiser hjem neste lørdag. Det ser ut til at det er mange som kommer tirsdag ettermiddag – og jeg oppfordrer dere til å komme til Salisbury Pub tirsdag kveld hvis dere har lyst på selskap. NPed har også dette som møtested (hvis det ikke har kommet endringer jeg ikke har fått med meg)  for de som reiser i denne gruppa  (det gjør bl.a. jeg og en vel 70 andre) denne kvelden, men det er sikkert plass til flere 🙂

Legg igjen en kommentar

