Mus uten grenser…

Jeg sitter ofte og jobber på flere datamaskiner, og har gjerne en ekstra skjerm i tillegg slik at jeg kan jobbe effektivt. Vanligvis synker jeg mellom PC’ene ved hjelp av Dropbox eller SkyDrive – litt avhengig av hva jeg jobber med, og den ekstra skjermen bruker jeg som et utvidet skrivebord til den ene PC’en.

For ikke lenge siden kom jeg over en liten programsnutt som gjør at jeg kan jobbe på tvers av PC’ene direkte – dvs i bunn ligger en slags Dropbox-funksjonalitet, men den er mye mer intuitiv. Jeg flytter meg mellom PC’ene mine som jeg flytter meg mellom PC og eksternskjerm og kan kopiere, flytte og lime inn mellom de ulike PC’ene jeg jobber på. Smart!

De av dere som har lyst til å installere samme kan finne mer info og nedlasting på denne lenka.

3 comments

Legg igjen en kommentar

