Oppdatering: hva skjer..

Det er så mye som skjer og så raskt å glemme ut noe når man trykker publiserknappen – så for at noen ikke skal tro jeg har glemt hva som står på timeplanen framover var jeg nødt til å lage en liten oppdatering til forrige innlegg.

Jeg hadde jo også møte med Sogn og Fjordane fylkeskommune i forrige uke, så der skal vi finne en dag til å kjøre Smart Bruk-kurset. Tidligere har jeg lovet et par videregående skoler her i nærområdet å komme og snakke om bruk av SmartBoard – så der skal også noen datoer på plass. Jeg skal også være med fylkeskommunen på Impulskonferansen i oktober, og der skal jeg nok snakke OneNote 🙂 I etterkant av dette skal jeg til Vest-Agder og ha kurs både i OneNote og i SmartBruk.

Jeg skal også til lærerutdanningen her, og jeg håper vi får til et OneNote-kurs her – både for lærere og for studenter, de siste tenker jeg i forhold til studieteknikk og også for dette med delte notatblokker. Det hadde vært fint.

Jeg diskuterer litt med noen i Oslo om et OneNotekurs der, så jeg regner med at det kommer på plass i overskuelig framtid – og det ser ut til at det også blir en Tromsøtur, der er det først og fremst SmartBruk – men kanskje det blir intro til OneNote også.

I november blir det konferanse i Bergen (KFF), og så kommer jeg til å reise på SDU (aka skolelederkonferansen) på Lillestrøm i slutten av den måneden.

Moro, mye moro 🙂

Legg igjen en kommentar

