Hva hvis? (tid)

Jeg morer meg med å lage refleksjonsoppgaver, og i dag har jeg laget en om tid og tidssoner. Powerpointen inneholder ekstra tekst som hjelp for den som viser den fram – en slags veiledning for en del av spørsmålene, og den kan lastes ned her som .pptx. Det jeg tenker med denne type oppgaver er at jeg vil at man skal undre seg og stille spørsmål om hvorfor ting er slik eller så – ikke bare lese faktasetninger….rett og slett fordi jeg tror man lærer bedre på den måten.

Tidligere oppgaver av samme type er:

2 comments

Legg igjen en kommentar

