Lager spørsmål i lange baner…

I dag er det typisk oppgavelagingsdag for meg, og i en liten tenkepause fant jeg derfor fram et tidligere blogginnlegg og lagde en slideserie. Jeg liker å ha disse punktene i bakhodet når jeg lager oppgaver fordi de hjelper meg i formen – skal det være ren kunnskapsbygging eller ønsker jeg at de skal reflektere….og da kan det av og til være litt til hjelp å se på ulike typer spørsmålstillinger. De som vil ha presentasjonen kan laste den ned som .pptx eller se den som video på Youtube.

4 comments

Legg igjen en kommentar

