Produserer OneNote-notatblokker i lange baner…

Jeg holder på å strukturere opp mange av blogginnleggene – og som flere av dere er kjent med så pleier jeg å skrive blogginnleggene mine i OneNote slik at jeg kan gjenbruke dem ved behov. For de som har vært interessert har jeg lastet opp OneNotepakker i skyen for nedlasting.

Til nå har jeg lagt opp IKT-ferdigheter, Den lille wordboken og Den lille excelboken – og i dag har jeg lagt opp en som i mangel av bedre tittel heter Morgendagens lærer. Den inneholder en del blogginnlegg fra det siste året som ikke omhandler funksjonalitet, teknologi og undervisningstips siden disse er i de tre foregående nevnte «ringpermene». Hvis noen har lyst på denne siste kan den lastes ned her for OneNote2010: http://cid-8addab114de3e905.office.live.com/self.aspx/OneNote/Morgendagens%20l%c3%a6rer.onepkg

 

Legg igjen en kommentar

