Jeg blir så lei av spam….

Jeg blir så lei av alle varianter av spam som handler om å prøve å få noen kroner ut av meg – noen er ganske patetiske i sin form og bærer tydelig preg av å være oversatt gjennom noen av de automatiske translatørverktøyene som ligger tilgjengelig, andre er mer subtile i formen. Eksempelet her er nok av det mer subtile slaget. Litt humoristisk er det forsåvidt (hadde jeg ikke bare vært så lei av slike henvendelser) – det ser jo ut til at jeg virkelig må ha gjort meg bemerket utover landegrensene som får tilbud om å være med i en slik eksklusiv oversikt, men selv alle undersøkelsene utvelgelseskomiteen har gjort viser at de ikke engang har klart å finne fram til mitt fulle navn. De har til og med brukt publikasjoner, hvilke varemesser jeg har vært på og også LinkedIn – for å finne «global movers and shakers» – tenke seg til…..

Jeg har likevel bare lagt denne direkte i søppelmappa og laget regel for at alle framtidige henvendelser herifra skal havne på samme plassen…tror det er en god ide 🙂

Legg igjen en kommentar

