Det var en gang….

At utviklingen går raskt kan vi vel alle være enige om, og de som vokser opp i dag har faktisk ikke sett mye av det som har kommet og forsvunnet av teknologi – selv i min levealder. Mine egne barn har fått med seg VHS-kassetter, men hvor mye ser du av det i dag – og jeg husker godt første gang jeg så en videospiller i et privat hjem….det var imponerende da. Jeg husker min første kassettspiller, og jeg har fortsatt LP’er selv om jeg ikke har platespiller lenger. Det er kanskje ikke alltid så lett å forstå hva disse «gamle» sakene har vært brukt til, og her en liten video som viser akkurat dette:

Legg igjen en kommentar

