Desember allerede….

Da var vi snart kommet til desember, og jeg tenkte at jeg skulle få god til til juleforberedelser – men det ser ikke helt slik ut ennå. I dag reiser jeg til Førde for å delta på den regionale IKT-konferansen som er der i morgen og torsdag før jeg setter kursen i retning Oslo igjen. Denne gangen er det Rjukan vgs som jeg møter på fredagen til kurs, etterfulgt av en helg i Oslo og så er det kurs i OneNote på Hønefoss mandag før det er fly hjem.

Neste onsdag er det kurs på Voss i digital storytelling før jeg setter kurs først mot Bergen og så rett videre til Stockholm og kurser skoleledere i smartere bruk (Outlook/OneNote) – det blir moro. Så tenker jeg at det skal bli tid til å finne fram litt julepynt her også 🙂

Som kjent blogger jeg jo også for Microsoft, og i dag har jeg laget en «adventskalender» som starter i morgen og som inneholder lenker for nedlasting av tips og triks i OneNoteformat; både for 2007 og 2010. Denne «kalenderen» finner dere på http://msutdanning.wordpress.com.

Jeg skulle gjerne vært i Tromsø og hørt på det som foregår der, men satser på at Twitter blir brukt – og kanskje blir det noe liveblogging også? I morgen skal jeg se om det ikke blir liveblogging på konferansen jeg deltar på – kanskje det kan være noen artige nyheter som dukker opp 🙂

Legg igjen en kommentar

