Lange twittermeldinger i riktig rekkefølge (Talltweets)

2 comments

  1. Og du spør godt:) Det er vel mye snakk om smak og behag, men om jeg hadde fått med meg det du presenterer over, ville jeg følt det som spam. Det er kanskje greit for deg, men slitsomt for eksterne. Da har jeg mer sansen for løsninger som legger en lenke mot slutten av tweeten for videre lesing. Kanskje best liker jeg her å bruke posterous, som også har ei framifrå integrering mot Twitter for iPhone og SimplyTweet, hvor du både kan hoste alle tweetbildene dine, og også slenge med flere tegn (ihverfall i Simplytweet, om jeg ikke tar helt feil…)

    Min konklusjon: dette er ikke produktiv kvitring. Hvordan var reaksjonene i går?

  2. Det var ikke så mange reaksjoner (merkelig nok), men jeg er enig med deg i at man bør tenke annerledes hvis det er mye man skal fortelle framfor å sende mange meldinger slik man kan gjøre her. Jeg synes twitter mister litt av sin styrke på denne måten, der bør det handle om å skrive korte statusoppdateringer og så bruke andre virkemidler skal man skrive lengre tekster. For meg er det et eksempel på at ikke alle nye applikasjoner nødvendigvis høyner kvalitet på et produkt.

Legg igjen en kommentar

