En hektisk måned snart over – en ny står for tur..

Jeg leser i nyhetene at flyprisene kanskje synker neste år – det er gode nyheter, men jeg tror det ikke før jeg ser det…i alle fall ikke når det gjelder de distansene jeg flyr mest (og standardpris for meg er faktisk over kr 3000 hver gang jeg er tur/retur Oslo). For det har blitt en god del reisevirksomhet de siste månedene, og det ser ikke ut til at det blir så mye mindre i en periode til framover. I morgen (torsdag) reiser jeg igjen østover for først å få en introduksjon til Smartboard – så da vet dere hva dere har i vente framover….og jeg rekker også litt annen møtevirksomhet før dagen er omme. Fredagen er det Sandvika vgs som står for tur – og her blir OneNote igjen fokusområde + noen andre fikse programmer.

Neste uke skal jeg være på mer hjemlige trakter – da blir det Luster videregående som skal ha en liten introduksjon til noe programvare, og i uka etter er det tilbake østover og Skolelederkonferansen som skal besøkes. Hvis alt går etter planen blir det et helt nytt kurskonsept som kommer i uka etter dette – jeg regner med å få det avklart ganske snart, men nok en tur østover blir det uansett. «Det er nesten så vi kan kalle deg flyfille så mye du flyr om dagen» sa en vittig tunge en dag, og det stemmer vel det 🙂

Legg igjen en kommentar

