Prosjekt konsentrasjonsleire

Da var jeg tilbake igjen etter tur til Tyskland og Polen med 10. klasse fra Kaupanger skule – en hektisk uke sammen med Aktive fredsreiser, en uke med mange inntrykk for elevene. Dette var min andre tur – og jeg anbefaler andre foreldre å være med hvis dere har anledning. Elevene skal nå arbeide med Polenprosjektet, og jeg har vært så heldig å få lov til å vise her på bloggen min en photostoryfortelling (jeg lastet photostoryen opp på YouTube slik at jeg kunne embedde den på bloggen her) laget av Erik Westrum om akkurat samme tema…kanskje det blir en inspirasjon for elevene på Kaupanger i sitt prosjektarbeid.

Legg igjen en kommentar

