BETT 2011

Det er riktignok en stund til Bett 2011 går av stabelen (12.-15. januar 2011), men aldri for tidlig å melde seg på 🙂 Selve messa er gratis å delta på – og du tar bare med deg strekkoden du får på epost og får skrevet ut badge ved ankomst, det er enkelt og greit.

Bett2010 var en hyggelig opplevelse; få se hva som rører seg både av programvare og teknologi innenfor skolesektoren og ikke minst møte twitterbekjente og andre i en mer sosial kontekst. Vi ble mange på tweetup i London januar 2010, og håper å gjenta det i 2011 også. Kanskje jeg treffer igjen noen fra tweetup’en på NKUL2010 også?

Jeg har meldt meg på – og @oddsens har begynt å lage twitterliste over tvitrere som har tenkt til å delta…så gi beskjed til ham dersom du skal være med så prøver vi å lage en tweetup denne gangen også.

Jeg tar gjerne mot tips til overnatting – har ikke bestilt hotell ennå…PS: jeg må ha et hotell hvor det er gratis internett – er redd det også må jobbes noe…

Legg igjen en kommentar

