Noen tips for Kunst og Håndverk?

I går var jeg på besøk hos Tertnes vgs og holdt introduksjonskurs i OneNote og var innom et par andre verktøy man kan bruke i undervisningen – en veldig hyggelig dag med trivelige lærere fra flere skoler tilstede.

Når jeg er ute på skoler slik hender det at jeg får øye på noe som jeg har lyst til å vise til andre – og i går var intet unntak. De hadde så mange flotte ting som var laget på skolen. Se bare bildet av kjolen som er laget av telefonkatalogark – beltet rundt livet med flott rosett er laget av de rosa sidene og resten av hvite. Ellers likte jeg også godt modellene av sommerfugler, firfirsler o.l som var laget av ståltråd.

Legg igjen en kommentar

